Touchdown!

29 mei 2019 - Manila, Filipijnen

Na 28 uur reizen ben ik gisteren aangekomen in Manila, de hoofdstad van de Filipijnen. Na gister te hebben ingecheckt dacht ik wel toe te zijn aan een goede nachtrust, maar daar dacht mij jetlag helaas anders over. Het is nu 6:22 en heb wel geteld 4 uurtjes geslapen.
Omdat Manila toch een grote stad is wordt er afgeraden om hier lang te blijven, voor de backpacker zoals ik valt hier niet veel te beleven. Dit is ook de reden dat ik Manila alleen als tussenstop gebruik om even uit te rusten om zo vanmiddag door te vliegen richting Cebu (1.5 uur vliegen) waar ik mij dan de komende week zal vestigen!

1. Han:
    29 mei 2019
    Goedemorgen Stijn, ja zo’n jetlag overwinnen duurt een paar dagen. En een lekkere rustige omgeving doet je vast goed. Passen er ook foto’s op de blog? Is leuk om af en toe even te zien wat jouw uitzicht is. Vandaag laatste werkdag (voor de kantoormensen) van de week, morgen Hemelvaartsdag. Dat is natuurlijk in Thailand niet aan de orde toch? Alle goeds maar weer hartelijke groet Sijtske en Han
  2. Han:
    29 mei 2019
    Sorry ik schreef Thailand maar het gaat nu om Filipijnen zie ik...;-))
  3. Christina:
    29 mei 2019
    Goedemorgen, bij jou natuurlijk al middag.
    Je biologische klok in de war na bijna 11.000 kilometer ... 28 uur ... hopelijk ben je snel weer bij de tijd.
    Heel veel plezier! Kijk uit naar de foto’s 😜
    Dikke kus van mama
  4. Arjen:
    29 mei 2019
    Ben benieuwd naar Cebu, ga je daar ook je duikbrevet halen of komt dat later?